Thursday, February 5, 2009

Masa Sentiasa Berlalu Tanpa Menunggu Kita..

Biasanya kalau jam tok di pagi hari, time tok dah gi minum dah..mst dah kumpul bala tentera, share keta n pergi minum pagi..al maklumlah, opis share ngan jabatan lain..ada lembaga sungai, kebajikan n pejabat daerah..so, geng mmg banyak..cuma kadang-kadang masa minum ya sikpat di ikut gilak..tambahan gik time tok sentiasa ujan..nak kuar minum, mbr lain gik da kerja..nak d tunggu takut timing lain sik cun..biasalah, laporan sana laporan sini..hari-hari macam ni..bencana katakan..

Tapi, mun jam tok di malam hari kompom da yang tgh lepak minum teh tarik, sembang2 or yang paling best, ada org tgh molah photoshoot..cayak sik cayak gik..tapi bagi saya yang jauh di perantauan, aktiviti dakya susah nak molah sbb kekurangan membar yang sama palak..tedah..apa yang saya buat, time to sleep jak lah..

Pejam celik pejam celik, lamak juak dah saya bangunkan blog tok..sharing2 apa2 yang patut..hmm..lamak juak dah sik update ngan gambar-gambar pengantin terkini daripada dzulfotografi..bukannya sikda cuma lepas molah suma post processing, terlupa nak update lam tok..kadang-kadang masa cemburu gilak..molah post processing pun bukannya sekejap..kadang2 dalam 2 hari pun belum puas ati..

Tapi sikpa, kelak akan saya update dengan gambar terkini..sikpat bnyk lah sbb dah dimasukkan kat sini...

Tujuan utama saya hanya menyatakan masa tok semakin hari semakin laju berjalan..saya rasa macam sik bersedia jak melalui zaman semakin tua..hehe bukan apa, banyak gik perkara yang berlum saya lakukan dan capai..Mungkin dengan kesedaran aritok memberi sedikt sebanyak perubahan dalam hidup seharian serta kepada komitmen yang telah saya lakukan..

Rakan-rakan sekalian, doakan kejayaan serta keselamatan saya yang jauh dari kampung halaman dan sentiasa rindukan kenangan lalu...

Ingat, masa itu emas, mun emas dipasar kt kumpul duit untuk belinya, bagus kt kumpul tenaga gunakan sepenuhnya masa yang ada..

.:dzulfotografi:.

No comments:

Post a Comment