Thursday, February 5, 2009

Anda Bila Lagi..????

Seharusnya sekarang bagi sesiapa yang merancang untuk melangsungkan majlis perkahwinan pada tahun ini khususnya pada 6 bulan pertama sudah mencari siapa bakal jurugambar mereka. Tapi ada pulak yang last minit mencari dan akhirnya pening untuk memilih pakej yang besesuaian sebab beberapa faktor termasuk lah sindrom-sindrom alam persiapan perkahwinan.

Perancangan yang teliti dan tidak terburu-buru akan membuahkan hasil yang tidak disangka-sangka kerana ianya sudah dapat diramal apabila persediaan rapi dibuat.

Contoh mudah, sekiranya ada perancangan awal, budget dikira dengan teliti, tidak akan menjadi masalah untuk melabur sedikit dalam fotografi kerana dengan perlaburan ini sahaja segala perlaburan besar yang menjurus kepada perkara-perkara lain akan 'terhapus' tetapi fotografi, hasilnya akan menjadi MILIK ANDA!!

Tidak perlu memikir panjang, dalami maksud fotografi bagi majlis perkahwinan anda, nilaikan gambar-gambar yang akan diabadikan dan kenangkan apa yang bakal berlaku..semuanya akan tersurat dan bercerita melalui gambar-gambar anda..

Siapa yang harus anda cari?? Anda sendiri nilaikan dan anda sendiri pilih..Bagi dzulfotografi, ianya fleksibel dan mempunyai tawaran harga yang amat berpatutan dan memberikan yang terbaik bagi ANDA..

Disini, saya ada letakkan beberapa hasil kerja daripada dzulfotografi. dzulfotografi tidak mempunyai sebarang masalah untuk memenuhi permintaan anda sekalian kerana dzulfotografi akan berada disana untuk anda. Anda bayar dzulfotografi akan merealisasikan segalanya.

Untuk maklumat lanjut, lawati website dzulfotografi untuk info terkini dan senarai harga yang anda perlukan..klik dan print..bincang dengan pasangan anda dan tanya apa yang tidak difahami atau perlukan penjelasan. Ringkas, Mudah dan Senang..

dzulfotografi akan menghubungi anda untuk mengatur sesi temujanji kerana pada masa itulah anda dapat melihat semua hasil kerja yang dzulfotografi telah lakukan secara langsung. Lebih puas hati dan lebih terang dari apa yang anda lihat disini.


Hubungi SEKARANG dan anda akan dapat tawaran hebat daripada dzulfotografi.

Lawati dzulfotografi wedding photographer SEKARANG!!!

No comments:

Post a Comment