Friday, December 10, 2010

Tahun Baru, Azam Baru...

Masanya telah tiba..Esok saya akan kembali 'beraksi' di pentas dunia fotografi perkahwinan yang telah ditinggalkan sejak beberapa bulan yang lalu (ada juga wedding yang dicover tp very limited)..

Esok job permulaan bagi bulan ini dan seterusnya hingga ke tahun hadapan. Kepada yang telah memilih dzulfotografi sebagai jurugambar rasmi majlis perkahwinan mereka, terima kasih yang tidak terhingga kerana memberi peluang untuk merakamkan saat-saat indah kenangan hari bersejarah sebagai Raja Sehari. Insya Allah dengan usaha serta pengalaman yang ada, dzulfotografi tidak akan menghampakan anda semua.

Kepada yang masih tercari-cari jurugambar rasmi bagi perkahwinan anda, jangan malu-malu dan segan untuk bertanya bagaimana dzulfotografi memberikan perkhidmatan fotografi, brapa harga pakej yang perlu dibayar, setakat maca kawasan liputan, bila ada kekosongan dan apa saja yang bermain difikiran, sila email atau bertanya terus kepada saya. Insya Allah saya akan cuba membantu sedaya upaya saya.

Bingung "badget" tidak mencukupi..?? Jangan risau, kita boleh berbincang untuk mengatasinya..dzulfotografi mahu berkongsi saat manis hari bersejarah anda walaupun anda kurang mampu untuk mengabadikan saat indah berkenaan dalam bentuk fotografi dengna "finishing product" yang mahal. Segalanya bermula disini...

Tempahan sentiasa dibuka (sepanjang tahun) mengikut kekosongan yang masih ada. dzulfotografi hanya dapat memenuhi permintaan satu pasangan pada setiap satu minggu. Setakat ini, saya adalah sebagai jurugambar utama dan pastinya tidak akan ada "replacement" photographer apabila anda sudah menempah untuk majlis anda nanti.


TEMPAH SEKARANG !!!


Kepada bakal pengantin minggu hadapan, di Miri, Sarawak, jumpa anda disana. Saya harapkan segala persiapan akhir untuk majlis saudara nanti dalam keadaan yang terbaik.

Semoga bertemu kembali dalam coretan seterusnya..Jumpa Lagi...




TEMPAHAN UNTUK 2011 SUDAH DIBUKA.


Zulhafizan Bin Jamel
Freelance Wedding Photographer | Freelance Photographer
The Founder of dzulfotografi wedding photographer

+6 013 8169912
email : dzulfotografi@yahoo.com

No comments:

Post a Comment