Tuesday, December 21, 2010

Sneak Peek - Wedding Shahman & Fera | Miri, Sarawak




Assalamualaikum dan Selamat pagi semua..

Alhamdulillah, syukur kepada Illahi kerana segala yang dirancang telah berjalan dengan lancar dan baik. Pertama sekali, terima kasih kepada pasangan Shahman & Fera kerana telah memilih dzulfotografi bagi merealisasikan impian untuk mengabadikan kenangan hari bersejarah mereka pada hujung minggu lepas, bertempat di Miri, Sarawak.

Saya sekali lagi mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih di atas segala kerjasama yang telah diberikan sepanjang majlis berlangsung. Walaupun ada ketika keadaan cuaca tidak mengizinkan, ianya hanya satu dugaan dan rahmat daripadaNya.

Kepada semua yang terlibat, termasuk Official Videographer (Team Dzulfadli), terima kasih dengan komitmen serta kerjasama anda.. Jangan lupa tag/kongsikan video itu nanti ok.

Kepada pasangan Shahman & Fera, anda boleh lihat beberapa hasil gambar anda di laman sosial FB saya disini - http://www.facebook.com/album.php?aid=2062893&id=1484255468



Kini giliran anda..Tempah segera untuk khidmat jurugambar bagi majlis perkahwinan anda..Pilih jurugambar yang anda rasakan sesuai dengan pilihan serta hasil kerja yang anda inginkan..Bagi mereka yang ingin membuat tempahan khidmat jurugambar dzulfotografi, sila hubungi saya segera untuk membuat tempahan. Saya menerima tempahan sepanjang tahun.


KINI PAKEJ HANYA DARI RM800 SAHAJA...JANGAN LEPASKAN PELUANG INI..


TEMPAHAN AWAL AKAN MENERIMA HADIAH ISTIMEWA..!!!




Zulhafizan Bin Jamel
Freelance Wedding Photographer | Freelance Photographer
The Founder of dzulfotografi wedding photographer

+6 013 8169912
email : dzulfotografi@yahoo.com

No comments:

Post a Comment