Tuesday, December 14, 2010

Strobe..strobe..nite wif simple tutorial..



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Mulakan hari anda dengan senyuman (ceh wah, macam lam iklan tv jak..)
Minggu lepas ada 2 aktiviti yang dijalankan..Pertama nya, siri mini outing bersama rakan-rakan di tebingan sungai Sarawak dan sekitar tepi jalan raya (Jalan Kulas)..

Walaupun sesi hanya memakan masa selama beberapa jam sahaja, aktiviti berkenaan sedikit sebanyak memberi peluang kpd rakan2 berkongsi pengalaman dan juga berkenal-kenalan antara satu sama lain dengan lebih dekat.





Aktivit berlangsung pada malam sabtu dan saya amat berterima kasih kepada mereka yang sama-sama hadir untuk menjayakan aktiviti pada malam berkenaan. Kepada Yamada (Ahim), terima kasih kerana "pick me up", kepada Zizan, thanks sbb pinjamkan FX Lens, kepada Adi, thanks sbb belanja "supper" di McD, kepada Man & Bob, thanks sbb meriuhkan suasana, kepada Im, thanks sbb jadi model terjun sekejap, kepada Abuza, thanks sbb sudi datang merami keadaan..

Tok antara yang dapat dikongsikan..yang lain boleh check dekat FB ok..



Apa2 pun, next aktiviti akan diadakan dalam masa terdekat..Mady, keep alert ok..hehe


Kepada mereka yang masih mencari atau ingin melihat hasil kerja dzulfotografi dalam bidang fotografi perkahwinan, jangan malu dan segan untuk bertanya. Saya dengan berbesar hati akan membantu anda.. Hubungi saya di talian yang tertera dibawah dengan kadar segera. Tempahan hanya terhad kepada satu pasangan untuk satu minggu..Siapa cepat dia dapat..:P




Zulhafizan Bin Jamel
Freelance Wedding Photographer | Freelance Photographer
The Founder of dzulfotografi wedding photographer

+6 013 8169912
email : dzulfotografi@yahoo.com

No comments:

Post a Comment