Saturday, March 14, 2009

Kembali lagi...

Konsert Pertama 14 Pelajar

14 pelajar Akademi Fantasia musim ke-7 buat pertama kalinya akan mempamerkan kehebatan mereka malam ini. Dengan menyanyikan lagu pilihan masing-masing dan dibimbing tenaga pengajar di akademi, mampukah mereka mencipta transformasi di konsert minggu pertama? Segalanya terjawab malam ini di Konsert Akademi Fantasia 7 minggu pertama, 9.00 malam di Astro Ria (Saluran 104)

Konsert malam ini juga akan menjawab, barisan pengkritik tetap untuk konsert mingguan. Apakah beberapa pengkritik yang pernah muncul pada musim sebelum ini akan dibawa semula atau segalanya bakal ditransformasi? Apapun, pengkritik yang dipilih diharapkan seorang yang berkaliber dan saling menghormati dalam mengeluarkan pendapat yang membina

Buat pertama kalinya juga, konsert mingguan Akademi Fantasia akan bersiaran dari Dewan Sri Putra, Bukit Jalil. Pastinya elemen baru akan ditonjolkan, bersesuaian dengan 'transformasi' yang dijanjikan. Apakah pula kelainan yang akan dipamerkan oleh AC Mizal yang sekali lagi menggalas tanggungjawab sebagai pengacara? Segalanya terjawab malam ini dalam Konsert Akademi Fantasia 7 minggu pertama, 9.00 malam di Astro Ria (Saluran 104)

Lihat disini untuk lanjutan info-info terkini berkenaan dengan Akademi Fantasia 7...

No comments:

Post a Comment