Thursday, January 29, 2009


Hari ini hari malang..mungkin ya mungkin tidak..dari petang semalam lagi dah badan dah rasa semacam..mana tidak nya, sekejap hujan sekejap panas..otak pun kejap keras kejap cair..Nak demam pun ada jugak rasanya ni..Kat opis, duduk melepak saja sbb sendi2 badan sumanya lenguh..takde mood nak bekerja hari ini.

Malam semalam ada temujanji dengan pelanggan. Biarpun lama menunggu, ditambah seksa selesema yang melanda, saya tetap teguhkan semangat. Alhamdulillah, setelah berbincang selama beberapa jam berkenaan dengan pakej yang saya tawarkan dan hasil yang bakal pelanggan saya dapat nanti, saya akhirnya mendapat kata sepakat dari orang tua pengantin berkenaan untuk mendapatkan khidmat fotografi dari saya.

Satakat ini belum ada sebarang perubahan dan insya allah akan terus berjalan lancar. Mungkin terlalu lewat untuk pasangan berkenaan mendapatkan khidmat jurugambar bg majlis perkahwinan mereka tapi nasib baik juga saya masih belum ada tempahan jd untunglah mereka dah dapat seorang jurugambar. Saya ni bukannya hebat sangat pun tapi setakat memberi kepuasan yang tak terhingga kepada pelanggan saya dengan komitmen sepenuhnya daripada saya sendiri, mungkin ianya cukup bernilai kepada mereka dan diri saya sendiri.

Saya akan buat yang terbaik dan sentiasa memperbaiki apa yang dirasakan perlu diperbaiki demi kepuasan pelanggan saya. Apa2 pun, tunggulah hasilnya nanti..majlis akan berlangsung lusa, Sabtu, 30 Jan 2009. Jadi saya akan update semula selepas tarikh berkenaan dengan hasil kerja yang terkini daripada dzulfotografi.

Selalulah menjenguk kat sini ye..

No comments:

Post a Comment