Thursday, December 4, 2008

Custom Album - Archieve Sample 3

Lama dah saya tak updatekan sample-sample design yang telah saya buat untuk Custom Album (contoh untuk rujukan client)..Disini, sekali lagi saya masukkan satu lagi design yang telah siap dan sekarang dalam proses post-processing sebelum dihantar kepada pemiliknya (pengantin berkenaan).

Kepada Encik Zulkarami Jamel dan Puan Ratina Amin, terima kasih yang tak terhingga kerana memilih dzulfotografi untuk merakamkan sesi fotografi perkahwinan anda.

Seterusnya, saya akan masukkan 2 lagi sampel untuk tatapan anda hasil kerja saya dimasa hadapan (dalam masa terdekat ini kerana masih dalam proses editing)..

Klik gambar untuk lebih jelas.
(watermark disudut kanan bawah - automatik watermark utk copyright dan design asal/ori bebas dari watermark berkenaan)


Cover Hadapan.


Cover Belakang.


Page Intro.


Page 1 - 2


Page 3 - 4


Page 5 - 6


Page 7 - 8


Page 9 - 10


Page 11 - 12


Page 13 - 14


Page 15 - 16


Page 17 - 18


Page 19 - 20


Page 21 - 22


Page 23 - 24





Koleksi Custom Album - dzulfotografi wedding photographer 2008

2 comments:

  1. kacak design tok...mlm esok ada gik cdak dari jb ya dtg ke zifa satok...u x join ka?

    ReplyDelete
  2. thanks ise..
    sikpat join lah..ngato program jak pat..u pa gik, mula2 lah pakej baru ngan custom album..hehe

    ReplyDelete