Wednesday, June 8, 2011

Tahniah...Sukre (Chiep) & Siti (Tey)

Assalamualaikum...

Hari yang ceria walaupun nampak suram sedikit..Sekurang-kurangnya tidaklah panas yang keterlaluan..

Sepanjang 2 minggu lepas, saya telah merantau sejauh lebih kurang 3ribu kilometer..Sungguh memenatkan tetapi tetap menyeronokkan.. Termasuklah sekali lagi melawat bandar Bintulu utk tempahan servis fotografi yang seterusnya.

Pertama sekali, kepada pasangan pengantin, En. Syuk dan Pn. Siti, terima kasih kerana memberi peluang kpd dzulfotografi dan TAHNIAH kerana telah selamat diijab kabulkan. Saya sungguh bertuah pada kali ini kerana majlis yang berlangsung tidak seperti yang pernah saya lalui sebelum ini. Ada kesempatan nanti saya ceritakan.



Majlis Akad Nikah - 04 Jun 2011 | Kpg Assyakirin, Bintulu
Majlis Persandingan - 05 Jun 2011 | Kpg Assyakirin, Bintulu & Kpg Jepak, Bintulu










Sesi Outdoor Photoshoot - Kelab Golf Bintulu

Tahniah sekali lagi kepada Syuk & Siti. Semoga kekal hingga ke akhir hayat dan diperbanyakkan zuriat..Kita akan berjumpa lagi nanti..

Kepada anda yang berminat untuk membuat tempahan bagi sesi fotografi di majlis perkahwinan anda, jangan malu-malu untuk bertanya kepada saya apa yang saya mempu berikan kepada anda dan yang pastinya anda juga mahu tahu berapa yang perlu anda bayar utk sesi fotografi berkenaan bukan...

Saya sedia menerima tempahan dan juga sebarang temujanji. Hubungi saya untuk maklumat lanjut. Sekiranya berminat dengan hasil karya yang saya boleh buat, anda juga boleh memilikinya satu hari nanti.


TEMPAH SEKARANG DAN ANDA PASTI GEMBIRA !!!



Zulhafizan Bin Jamel
Principle Photographer
+6 (013) 8169912
dzulfotografi@yahoo.com
dzulfotografi@mobileemail.vodafone.com.my
The Founder of dzulfotografi wedding photographer
Members of Kelab Fotografi Kenyalang (KFK)
Members of Sarawakian's Photographers (SPG)
Members of Wedding Photographers & Videographers (WPV)

No comments:

Post a Comment