Tuesday, May 19, 2009

Tawaran Diteruskan...

Sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya terus di talian yang disediakan ataupun hantar email kepada saya untuk makluman lanjut.

Dalam masa terdekat ini sehingga 16 Jun 2009, saya akan bercuti rehat untuk seketika bagi memberi laluan kepada diri saya melangsungkan majlis perkahwinan saya di bandar Kuching nanti. Kepada bakal-bakal pengantin sekalian, yang akan sama-sama melangsungkan majlis perkahwinan pada 31 Mei 2009, saya ucapkan Selamat Pengantin Baru...

Hubungi saya semula pada/selepas 16 Jun 2009 untuk tempahan anda. Terima kasih.


Zulhafizan Bin Jamel
Freelance Wedding Photographer
The Founder of dzulfotografi wedding photographer

+6 016 8919325 / +6 013 8169912
dzulfotografi@yahoo.com


Pakej Kini Bermula HANYA Dari *RM700

No comments:

Post a Comment