Tuesday, November 18, 2008

Tawaran Terakhir Untuk Tahun 2008

Untuk makluman pelanggan yang dihormati sekalian,

Harga pakej yang telah ditawarkan oleh dzulfotografi sepanjang tahun 2008 ini sudah sampai ke penghujungnya dan kemungkinan besar perubahan harga dan pakej akan dibuat mengikut harga pasaran semasa serta promosi beberapa produk baru yang akan diperkenalkan khas untuk bakal-bakal pengantin yang akan melangsungkan majlis perkahwinan pada tahun 2009.

Harga yang ditawarkan oleh dzulfotografi tidak akan naik mendadak cuma perubahan dari segi beberapa tawaran dalam setiap pakej akan berubah. dzulfotografi akan memaklumkan senarai harga terbaru bagi tahun 2009 bermula pada pertengahan bulan Disember dan mula digunapakai pada 1 Januari 2009.

Kepada bakal-bakal pengantin yang akan melangsungkan majlis perkahwinan pada awal tahun hadapan, berminat untuk mendapatkan harga bagi tahun 2008, anda boleh berbuat demikian dengan membuat tempahan awal sebelum berakhir bulan Disember 2008. dzulfotografi hanya akan menerima tempahan berdasarkan "with appoinment only".. Sila buat temujanji seawal yang mungkin sekiranya tidak mahu melepaskan tawaran harga tahun 2008.

TAWARAN TERHAD MASIH SAH SEHINGGA AKHIR DISEMBER 2008 !!!

Cepat, dapatkan tarikh majlis perkahwinan anda dan tempah segera untuk perkhidmatan jurugambar/fotografi daripada dzulfotografi.

Klik untuk lebih jelas. (click picture for enlarge)




Copyright 2008 dzulfotografi.weddingphotographer 060808

No comments:

Post a Comment